Jumaat, 26 Disember 2008

AkU DaN mErEkA






pErSidAngaN mahaSisWa SaraWaK se-jOrdaN.....

sEdikIt corEtaN.....

taNggaL 1 noVemBeR 2008 MeNYakSikaN aKu BerGelaR sebaGai PresiDen ........

mahSiSwa SaRaWak SelUrUh jOrDaN.....


SebUaH perSaTUaN yaNg memPunYaI 39 oRaNg ahLi,,aKun meNdaPaT unDI YanG besaR UnTUk memeGaNG keRusI prEsIDEn...................

aKu MenErIma tanGgunGjaWab ini DenGaN redHa....DaN aKu bErJaNJi akAn menGuRUs TaDbIr perSaTUan ini DEnGan sEbaIk mUngkIn...

SelaKU piMpiNaN terTinGgi daLaM perSaTuan,,aKu telaH menGgaRiskaN 10 daSaR yaNg akU aKan baWa daLam penTadbiranKu ini......aNtaRa daSaR-DaSar terSbUt adaLaH :


1)DaSaR pemBelaJaRaN sepaNjaNg HaYaT
2)DaSaR UkHUwaHyanG paDu
3)daSaR naSihaT -menaSihaTi
4)DaSaR pemBangUnan inSaN
5)DaSaR PeNcaPaIan cEmerlaNg IanEriS
6)DaSaR perKhIdmaTaN berKuaLiti
7)DaSar penGuRuSan faIl yanG siStemaTik
8)DaSaR penGgunaaN kaD piNtaR ianEris
9)DaSaRPenGeNalaN nOmBOR keaHliaN
10)daSaR ketEPaTan MaSa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan